Mysteriet med ett fotografi

20140708-102222.jpg

Nu ska jag helt oblygt göra lite reklam. Förvisso har jag väl aldrig varit så stor anhängare av att ”sätta ljuset under skäppan”! Helt enligt devisen av att om du inte berättar så får ingen veta!

Hur som helst, i senaste numret av den relativt nya tidningen ”Svenska Öden & Äventyr” nummer 3, har jag några sidor som berättar en liten historia om ett fotografi i mitt fotoalbum och som förbryllade mig under ett antal år. Hur detta sedan ledde vidare till lite forskning i USA och den förhoppningsvis intressanta historien som finns i tidningen. Den finns givetvis annat intressant i tidningen och syftet med att ge ut tidningar är ju givetvis att någon ska köpa den. Man kan ju även som ett alternativ, bläddra lite försiktigt i affärens tidningsställ till sidorna 8,9,10 och 11.

Sådär, då var det slut på ”reklamen”!

Kommentera

